Silnie wierzymy w świadczenie doskonałej obsługi klienta i oferowanie niezawodnych gwarancji, aby budować długotrwałe relacje z naszymi klientami. Naszym celem jest sprawienie, aby każdy etap Twojej podróży zakupowej był jak najbardziej płynny i godny zaufania.
Serwis i pomoc techniczna
W razie wątpliwości dotyczących wyboru produktu lub montażu instalacji prosimy o kontakt – chętnie pomożemy wybrać optymalne rozwiązanie. Każdorazowo podczas kontaktu z firmą Corroventa prosimy o przygotowanie nr produktu/serii, abyśmy mogli jak najskuteczniej udzielić pomocy. Na każdym urządzeniu jest tabliczka z oznaczeniem modelu i numerem serii; zwykle znajduje się ona przy filtrze lub na górze maszyny.
W przypadku pytań dotyczących instalacji, wątpliwości odnośnie do wyboru maszyny czy materiału lub też braku informacji we wskazówkach dotyczących montażu prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.
Skontaktuj się z nami: +48 504 407090
Wiemy, że nasi klienci cenią jakość i niezawodność operacyjną naszych produktów. Wszystkie produkty marki Corroventa są objęte przynajmniej dwuletnią gwarancją w zakresie wad konstrukcyjnych, materiałowych lub produkcyjnych. W przypadku niektórych produktów do stałego montażu istnieje możliwość rozszerzenia okresu gwarancji.
Zawsze możecie się z nami skontaktować w firmie Corroventa, jeśli macie pytania dotyczące naszych produktów lub rozwiązań. Czy macie problem z wodą, wilgocią, zapachami, radonem czy szkodnikami? Skontaktujcie się z naszym biurem głównym, a pomożemy Wam dalej.